2015/07/22

Mös efter ös

Hur fint är det inte att komma hem till detta idag? Särskilt när mina ben knappt bär mig. Nu är det såhära att jag plockade kantareller igår, åkte hem och bjöd familjen på kantarellpaj och blåbärspaj. Skogens bästa ting. Efter detta föreslår Fredrik att vi beger oss till Tillsammans för några vänner satt och mös där. Spontant och bra. Slutade dock med att vi hängde med Pontus hem en stund efter allt stängt och jag var inte hemma förrän strax innan fyra. Jobb på det idag så det var bara att gå upp 6.50. Det var tungt men kul, ändå. Väl på jobbet ringer mamma och säger att hon ska till Helsingborg och undrar om jag vill åka med. Okej sa jag eftersom jag ville till Ikea. Struntade i den där vilan jag tänkte ta efter jobbet och drog direkt. Föredrar Ikea i Älmhult för fy fabian så tråkiga växter de hade i Helsingborg. Var ju tänkt att jag skulle köpa hem femton växter. Fick motvilligt peta ner fyra ganska okej växter i vagnen. Hursomhelst är jag såå möööööör nu. Fredrik hade köpt sushi när jag kom hem. Tända ljus och gos. Hur go??

Sitter verkligen bara och väntar på att få sova. Mitt hår måste bara torka efter duschen först. Luggproblems alltså. Somnar jag med blött hår är det katastrof på morgonen. Jag gnider typ min panna mot kudden när jag sover? Så det blir en supernajs 80s bangs. Gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar