2015/07/19

Lemonadprinsessa

Hade himla kul på jobbet idag så jag erbjöd mig att stanna kvar ett tag och göra lite prepsysslor. Fick agera lemonadtjeja och åå vilken fin färg jag fick till idag! Hade massvis med jordgubbar i. Så aa nu ligger jag här i min säng och doftar citron. Väntar på att mamma, My och Truls ska komma hit. Vi ska gå till stationsparken en sväng (seriöst trettio sekunder från mig, så himla gött och hallååå alkoholtillstånd i denna fina park). Det var egentligen tänkt att vi skulle åka och plocka svamp idag men bilen blev upptagen så vi kör nästa söndag istället...  loppisen vid vårt kantarellställe har nämligen öppet på söndagar och det är ju gött att ta två flugor i en smäll, med tanke på att det ligger en bit härifrån! Ska ju regna typ hela nästa vecka också så kantarellerna kommer bli lurade och växa som attan yessss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar