2015/07/31

Kaosy

Idag har jag varit barnvakt. Joel kom och lämnade Truls till mig på Tillsammans när jag slutade, och hemåt begav vi oss för att titta på Pippi och mysa. Kort därefter kom mamma hem till mig också, och vi har på riktigt stått med fyra smörgåstårtor (med fyra lager på varje) i sju timmar. Vi varvade med prosecco och udonwok emellanåt så det var cool. Nu är det "bara" garneringen på tårtorna kvar. Fyy va goa de kommer bli. Men nu tänker jag att jag antagligen kommer vara helt slut imorgon, vilket inte är särskilt kul när min morbror ska ha en fetefest plus att jag ska se älskade Paola på kvällen. Sa verkligen att den första augusti är det enda datumet jag är upptagen på, så blev 40-årskalaset då iallafall. Men men det blir ett jävla röj! Nu: peppa att gå upp till jobbet klockan sju imorgon innan morgondagens kaoooooz!
Jag och Truls insåg att jag inte hade så mycket roliga prylar för honom hemma hos mig så vi smög upp till vinden och hämtade några av mina gamla böcker, nallar och ponnysar. Han vart fascinerad. 

2 kommentarer:

  1. Anonym8/02/2015

    var är dom helt lovely byxorna ifrån??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpta på River Island förra året

      Radera