2015/07/21

Gråter snart

Augusti närmar sig och inte en skymt av badväder än. Inte för min del iallefall för jag tänker då inte plågas någe mer i havet och låtsas carpa solen som inte ens verkar existera. Var det jag som jinxade sommaren när jag förberedde mig med alla baddräkter och bikinis kanske? Förlåt isåfall. Har inte ens fått använda hälften av mina favoriter så jag får väl visa upp de här istället...
Vänster till höger: American apparel. Etsy. Asos. Det är i princip var alla mina kläder kommer ifrån. Plus Monki eller second hand ofc.

Allt är American apparel utom ananas-toppen och black lodge-underdelen som faktiskt är från H&M! Den lila är typ fyra år gammal nu så den får jag knappt på mig (skulle ha allt i minsta storlek förr men nu vill jag ha typ allt i M och L pga är soft tjej nuförtiden).

Där ligger mina snygga badkläder på golvet medan jag ligger här bredvid, iklädd i varma jävla mammajeans och en tjocktröja, i väntan på att få åka på skogspromenad i det fula jävla vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar