2015/07/28

Färggla

Såhära blev dagens lemonad på jobbet. Även om jag inte är sådär förtjust i lemonad måste jag säga att denna blev väldans bra! Jag och Felicia mös mest nere på kajen idag… ont om gäster eftersom väderprognosen visade regn regn och mera regn. Det var dock en lögn för solen har stått på i princip hela dagen? Var är den där åskan som skulle komma om jag får fråga?? Jaja blev ju tid över för annat prep. När jag slutat drog jag till Myrorna för att köpa några gamla assietter att ha som krukfat. Har fått panikanvända de vi fikar på och det kanske inte är så trevligt. Självklart hittade jag fler krukor, plus ett par shorts. 

Jäääla Levisshorts alltså. Kan inte ens räkna hur många par jag beställt från eBay och asos marketplace de senaste åren… antingen sitter de cplöst eller cptajt. Brukar pricka in precis rätt storlek när jag beställer kläder, men Levis är jag fan riktigt less på. Men men, nu hittade jag rätt (ok lite lösa men goa ändå) till min lilla samling!

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och traska bort till My. Vi ska äta tacos och sånt dära möjs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar