2015/07/18

Detta har hänt

$$ Det har varit galet mycket med packning, sortering, ösning, flyttstädning, målning av nya läggan, småpill och allt som hör till en flytt. Men guu vad vi trivs här. Katterna med. De tjafsar inte alls längre. 102 kvadrat att röra oss på. Så många vråer att utsmycka med massa mysdetaljer (min favosyssla alltså). Detta har jag pysslat med i två veckor, har gått runt här i lugn och ro. Känns så harmoniskt här. Stressen är borta. Har liksom äntligen fått ett magiskt kök som får maten att smaka gudomligt?? Hur ens?? Lyckan att komma hem varje dag. Åå det är så det ska kännas
$$ Jobbat och jobbar för fulla koppar på Tillsammans och slutar tidigt varje dag! Älskar det verkligen. Bästa människorna, bästa stället. Börjar dock bli pömsen varevigaste kvälla åååå det är så tråkigt. Som igår, Baby Jesus spelade på Rotundan. Det är deras enda spelning i Halmstad denna sommaren så jag tog ledigt idag för att kunna vara med hele natten lång. Vad tror ni hände? Som jag hade längtat, var aspepp, drack massa cava och finöl men vid tio vände min pepp till en längtan efter min älskade säng. Så, känner mig numera som 90 bast men så blir det väl när klockan väcker en 6.50 sex dagar i veckan. Aja sista frullen är 9e augusti sen får jag lite vayycay innan skolan börjar igen
$$ Med risk att återigen låta som en pensionär: vad har det varit för löjligt jävla skitväder?? TVÅ GÅNGER har jag varit på stranden och båda gånger har varit fruktansvärt kallt att bada. Obs ska åka och plocka gult guld i skogen imorgon så jaa SÅPASS KALLT! Näää skärpning nu vädret
$$ Jag kapade kort raklugg, ba sådär. Tänkte att jag antagligen kommer ångra mig hårt men har inte ångrat mig en sekund! Vet inte om det är tack vare no poo, inge värmeskit eller färgning i håret som den är så himla perf?? Har liksom massa års erfarenhet av lugg och alltid avskytt det till slut pga måste duscha den varje dag pga plattat håre och sånt trams. För att inte tala om när det blåser och den står åt alla håll? Men nä sånt trams spelar ingen roll nu! Luggen sköter sig själv och jag trivs


Näää note till mig själv inför framtiden: skriv mera här (internet sätter igång den 24e och det känns så omständigt att uppdatera på paddan seriöst detta inlägg har tagit sju timmar att skriva), ta med systemkameran mera och dokumentera lyfe, yolo, puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar