2015/07/20

Köksdetaljer

Efter jobb idag begav jag mig till Myrorna för att få hem lite fler krukor bland annat för tomatplantan växt galet fort alltså behövdes hen planteras om. Även om jag har ca 25 växter utplacerade här hemma känns det ändå som att det ekar. Har därför tänkt dra på en liten tur till Ikea i Älmhult snarast, eftersom de hade himla fina växter i outleten för 15 riksdaler (sjuuukt) när jag var där för en månad sen. Dum som jag var köpte jag två??? Tänkte att jag har såpass många redan. Fast nä Linn. Men men, hemmet växer sakta men säkert fram. Prio nu är, förutom växter, följande: plankor och oljebets (ska bygga stort matbord till vår ~*matsal*~ wowoweewa) samt några fler pinnstolar till detta, pinnsoffa till köket (haha ständig jakt forever), nån grann taklampa till takrosen i vardagsrummet, rullgardin till sovrummet, fina second hand fåtöljer eftersom soffan endast har plats för tre-fyra butts. Sen har jag skrivit upp hundra smågrejer men som sagt får det växa fram. Är ju inte långt kvar till Japan så vi får ta det liite lugnt. Snarare jag då men men. 

Här har vi Lunas lilla hörna. Hon har claimat denna plats utan att fråga ens.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar