2015/07/27

Dagstrip

Innan vi åkte till Göteborg idag tog vi en lång sovmorgon. Hade allsång i duschen, använde massagekakor från Lush som doftade ljuvligt, mös med långfrukost och kollade på Catfish. Kanske drog ut på det lite för mycket, eftersom vi inte var framme i Göteborg förrän runt tre. Det blev att jag ägnade all tid åt att leta kläder till Fredrik. Det var behövligt, och himla kul! Blev lite stolt över mig själv att jag inte spenderade en enda krona på mig själv. Även om mitt hjärta slog volter åt vissa kläder på Beyond Retro och Pop Boutique så höll jag mig. Innan vi körde hem käkade vi bulgogi och bibimbap på Yammy kitchen. Blev så glaa när jag såg att de hade hite. Har inte druckit hite sen jag var i Sydkorea, och då drack jag kannor av den. Det var liksom denna öl som fick mig att börja dricka öl. Nu när jag drack den insåg jag att den är sjukt vattnig, men ändå go på sitt sätt och guud vilka minnen den väcker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar