2015/07/30

パイナップル

Kissade typ ner mig när jag såg denna växt häromdagen. Det är det finaste jag sett?? Idag hade jag tid att döda på stan pga att jag skulle besiktiga gamla lägenheten. Därför återvände jag för att beundra denna granna växt. Sen bara slog jag till. Har verkligen tänkt på den i flera dagar, då måste jag ju bara ha den i min ägo? Fööör fin. 

Innan besiktningen var jag på jobbe som jag är eeeeeveryday. Det ska ju vara rainbow night där ikväll så jag pyntade så fint så. Slängde också ihop lite glittergojs till tjejorna att ha på kroppen/fejset. Vaselin och lila glitterpulver. Blev såhär lovely!

Sitter hemma nu och petar i mig godis för snabb energi. Ska alldeles strax med mor och morbror för att handla grejor till tre smörgåstårtor. Han fyller 40 i helgen och ville ha vår hjälp för… inte för att skryta… men vi gör de goaste smörgåstårtorna som finns, jag och mamma. Vi har våra tricks. Puss och heeej! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar