2015/05/17

Hjälp


I över en vecka har vi suttit såhär. Snaskat snickersglass utan att egentligen känna någon smak, kollat på Seinfeld, hostat, gnällt och snytit oss konstant. Japp febern tog Fredrik hårt och detta är första gången jag ser honom såhär sjuk. Jag har smittat så många och det är ingen som blir frisk. Vad är detta ens? Snart har Tillsammans haft öppet i en vecka också, och jag har knappt varit där. Jo på premiären när jag drack sprit och blev mer sjuk. Yes. 
Jag måste bli bättre nu med tanke på att jag har följande kvar i skolan de två kommande veckorna: en redovisning, tre inlämningar och två tentor. Kul va! Störd som jag är måste jag göra allt detta innan jag kan börja: småplocka, damma, dammsuga, diska, tvätta, vika in rentvätt, bädda rent, packa lite (har redan packat lådor upp till taket så är väl lagom pepp på att flytta). Sen duscha och laga mat. Sen kan jag koncentrera mig på skolgrejerna. Bra prio Linn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar