2015/05/11

Blir så trött

När halsontet la sig igår så försvann istället mina smaklökar och min röst, mitt huvud exploderade, näsan blev full av snor så jag har fått snyta mig fnasig. Det strålar/bränner även i öronen, ömmar i exakt hela kroppen och jag vill dö emellanåt. Ja, jag blir ynklig när jag är förkyld men det känns verkligen som att mina förkylningar är värre än alla andras. Har liksom smittat Fredrik men han kan sitta i soffan och gotta sig med tv-spel och behöver knappt ens snyta sig. Själv gråter en under täcket i sängen. Missade p-festen på Tillsammans igår, praktiken och jobbet idag. Får bryt på att missa saker, särskilt när det är sånt jag måste ta igen. Har inte tid med detta.

Tröstar mig genom att beställa materiella (men nödvändiga!) ting till nya läggan, bland annat denna stora granna lampy som ska hänga i takrosen i vardagsrummet… den kommer ge ifrån sig ett magiskt sken, som i en saga.


Ps visade sig nu lite senare att jag har feber. Yes.
  

2 kommentarer:

  1. Anonym5/11/2015

    krya!!! :(

    var kommer lampyn ifrån btw?

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3

      Den finns på Indiska!

      Radera