2015/04/10

Hej men nej

Höjden av lathet nyss när jag la mig i sängen för att inte gå upp mer för idag, kände att jag blev väldigt kissnödig och istället för att få det överstökat googlade jag på om det är farligt att hålla sig för länge. Hittade många resultat varav en källa hävdade att en man för länge sedan dog av att hålla sig för länge. Därför valde jag att gå och kissa.

Med andra ord är jag helt tömd på energi. Vilken nyhet va! Jag fortsätter köra sönder mig själv. Idag gick jag frivilligt upp innan 06.00 för att komma hem tidigare från praktiken för att ta helg och vila upp mig inför nästa vecka. Bara tre veckor kvar av detta: sju timmars praktik direkt följt av fyra-fem timmars jobb. Lite flimmer för ögonen och spagettiben har väl ingen dött av (måste googla). I maj får jag äntligen lite ro. Repeterar bara i huvudet att det snart är över, och tänker hela tiden vad det kommer ge mig längre fram. Krigar på. Här kommer en hemskt trött och passande bild som är några veckor gammal för just nu är jag inte ens snyggtrött. Den biten har vi gått förbi för längesen…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar