2015/04/30

Hard wörk

Dagen började ju bra idag. Gick upp tidigt på min lediga dag för att bege mig till gyn. Alltid lika trevligt att kolla läget med fifin. Hon mådde bra. Ett litet gynbesök var inte så jobbigt ändå, nu när den värsta tiden av slit är förbi. Visst närmar sig inlämningsdatumen och de sista tentorna innan terminens slut, men jag får äntligen vara hemma! Inge mer komma hem sent på kvällarna och gå upp tidigt nästa morgon för att kila iväg igen. Det har varit kämpigt men nu äntligen har jag det lite lugnare. Allt slit blir trots allt värt det pga…

Efter flera månaders väntan har soffan äntligen kommit! Så mjuk och go alltså. Hela familjen får plats också. Bästa med den dock: DEN DRAR INTE ÅT SIG KATTHÅR! Det är ett gamble att beställa soffa, men guu vilken tur vi hade. Förra soffan var en mardröm.

Japanresan är bokad! Jag och systrarna mina far iväg första oktober åååååå så pepp!

Efter ett evigt letande har vi äntligen fått tag på vår fina sekelskiftestrea med kakelugn och innegård. Drömsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar