2015/03/26

Vill du lukta My little pony?


Det vill jag iallafall. Har duschat med denna ikväll och doftar fruktig plast, som My little pony luktade 1994, ni vet. Blev dessutom helt glittrig när jag duschade. Luv it! Den får 11 av 4 Baby Linns. 
Förutom denna unnar jag mig Ben & Jerry's Utter peanut butter clutter cookie core ikväll. Det vill säga jordnötssmörglass med jordnötssmulor och jordnötskakebitar och en fet jordnötskärna i mitten med ännu mera jordnöt. Typ. Den står och smälter mer och mer bredvid mig nu. Ska snart köra igång ett Kenny vs Spenny-avsnitt (varför finns det inte tjugo säsonger, kan ju alla avsnitt utan och innan) och käka opp den! Imorgon har jag skola 9-12, sen får jag äntligen ta helg! När jag kommer hem ska mamma hit för vi ska hämta vårt pris på Hemköp. Hon ringde nyss och skrikskrattade för att hon (jag) vann tävlingen de hade igår. Skulle svara hur många dubbelnougat det var i påsen, och jag gissade rätt åt mamma. Ännu en gång. Förra gången gissade jag rätt att där var 164 marshmallows och vann 2 kg marabou, och förrförra gissade jag rätt att det var 68 julgranskulor. Måste ha någon slags gåva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar