2015/03/19

Verkligen bra dag!

Tentan gick knappt halvbra imorse (blev väl lite för mallig över mitt VG på förra). Kommer hem och ser att katterna vält ner min glasburk med min T'eo i, vilket resulterade i tusen bitar glas och deo på badrumsgolvet. Skar upp mitt knä på en glasbit för jag tänkte att det var smart att sätta sig på bara knä och plocka upp glaset. Dammsuger upp resten och tänker "jag tar hela lägenheten när jag ändå håller på" så går hela munstycket sönder, plasten bara delar på sig och det går inte att rädda. Bara att ösa skiten. Så nu känns det lite såhär…
Medan Luna känner såhär… 

Så nöjd. Hon fick ju välta och ta sönder min skit och nu slipper hon dammsugaren tills vi köper ny. 
Och här ligger jag nu och bearbetar allt medan jag äter min polisong.



Alltså Luna vill nog få mig att gråta idag (förlåt Luna om det var Mio som tog sönder mina saker… kan vara så eftersom han gömt sig sen jag kom hem).

Jaja, något positivt är ju skatteåterbäringen. Kommer ej svälta i sommar som jag trodde. Tack Gudrun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar