2015/03/27

Standard drygface


En så pass dramatisk fredagkväll as usual. Vad har hänt med mitt sociala liv ens? Har bokstavligt talat gått i ide. Har heller inte rökt på över ett halvår (yay me) och vänner börjar undra var jag tagit vägen. Men jag tänker lite att från och med Valborg tar jag mig ut ur bubblan. Runt därikring öppnar Tillsammans och allt sånt så att det faktiskt går att hitta på saker utan att en bara vill hem till sin säng. Haha minns när en fick panik av att stanna hemma en enda helgdag för att ~*fan jag kommer missa något kul*~ hahahaha those days are over för det händer sällan något spännande och jag känner mig mest bara som en bitter 40-åring när jag går ut för folk inte kan bete sig. Vilket resulterar att jag bara blir skitarg och avskyr människor mer än jag redan gör.   
Lite tankar sådär på fredagkvällskvisten. Snart börjar det där folket som inte kan bete sig tåga utanför fönstret. The perks of living på stans livligaste gata. Synd att Fredrik är och repar hela kvällen. Nu har jag ju ingen att störa mig med… får kötta (så äckligt uttryck) musik i mina sprillans Molamihörlurar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar