2015/03/16

Luvin the pluffsfejs

Hahahaha alltså kan jag se tröttare ut eller? Tror jag får unna mig lite nya goa grejer från Lush denna månaden. Tror bestämt att jag behöver det ganska brutalt mycket. Men fick faktiskt reda på idag att jag bara jobbar kväll måndagar till torsdagar nu. Även om jag förlorar på det kan det vara bra för mig. Dagisvikkar ju också så blir skönt med lediga fredagar. För dö i förtid på grund av dum stress vill jag ju helst inte.
Fick just ett litet bryt när jag började tänka på tentan vi har på torsdag. Började febrilt leta resor för jag kände att jag ville rymma till valfritt land i några dagar och komma bort från allt. Orka bry liksom, bara lämna allt. Men så kom jag på att jag ska boka Londonresan idag, så nu är jag hyfsat lugn igen. Bara en månad kvar sen får jag rymma.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar