2015/03/05

Effektiv ändå?

Jag får alltid så mycket gjort när jag ska plugga! Allt annat förutom att plugga. Igår städade jag hela lägenheten, småplockade, gjorde fint, sorterade grejer, tvättade. Mest för att jag inte skulle ha det som undanflykt idag. Men ändå hittar jag på saker att göra, typ kolla i lådor och fundera på om jag inte ska ta och sortera in allt i pärmar osv, skicka viktiga mail, leta goa recept, sortera filer och bokmärken på datorn, beställa "nödvändiga" saker när jag egentligen har köpstopp. Blev detta..

Observera att baddräkten är en barnbaddräkt. Japp. För alla vuxenbaddräkter är så "sexiga" aka fula som fan. Det var ett bra köp, Linn. För den kommer du säkert få på dig och så :)

Och se, nu skriver jag i bloggen. Allt för att slippa undan. Skärpning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar