2015/03/23

楽斗

Bästa idag: Yohio började följa mig på Twitter. Är det slumpen eller kan det ha att göra med att jag började följa Gackt igår? Är liksom extremt inaktiv där annars. Innerst inne hoppades jag på att Gackt skulle följa tillbaka men får väl nöja mig med Yohio? Notice me senpai Gakuto :(

Skolkar lite idag. Kommer vara mycket denna veckan så jag valde att stanna i Halmstad och ta en kaffe med Sandra istället, men hennes dag vände till total katastrof så nu ligger jag här i sängen och gör ingen nytta alls. Gav Jordskott en chans för mamma har tjatat om att jag kommer gilla den på grund av Twin Peaks-vibbar. Såg inte mer än ett avsnitt för hon hade rätt. Det var för mycket vibbar och jag blev bara irriterad. Även om de gör det för att "hylla" Twin Peaks förstår jag verkligen inte varför en ska göra det på det viset. Så tråkigt att svensk tv och film är som det är.

Nej dags för lite yoga då, sen städa eftersom vi har lägenhetsvisning imorgon. Känns halvt meningslöst för vi hittar aldrig något som vi är helt nöjda med. Går mest och suktar efter den ovanför, men det dröjer nog länge..

Peace out. BabyLinn med Bamse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar