2015/03/06

Balsammetoden ändå

Tumme upp för tenty som gick bra. Skönt att få det överstökat på morgonen. Upp 6.50 för att åka till skolan och nu är jag hemma igen. Ska bara gå runt och mysa. Idag har jag en bra hårdag för övrigt. Håret känns alltid bäst dagen efter det tvättats. Vissa dagar får jag sånt magiskt svall. Helt naturligt, inga hårprodukter utan bara snällt balsam. Har typ likadant hår som när jag var liten, alltså kvalitén och självfallet. Längtar tills svallet blir långt också. Got 2 luv balsammetoden. Har hållt på med denna magiska kur nu i cirka tre år och jag kommer aldrig sluta. Hallå, mitt eksem som jag haft till och från i hårbotten sedan jag var typ tolv försvann direkt? Vill skaka om den lilla tonåringen en var och säga till henne att sluta använda den jävla plattången varje dag, tro inte på shampoo, mörda inte håret med hårfärg var och varannan månad, släng värmeskyddet aka äckliga silikoner kamouflerat i LÖGNER. Håret blir inte skyddat. Det bara kvävs och gråter av alla gifter. Det hade jag sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar