2015/02/17

Nippon

Sitter precis nu i sängen och äter banan + nutella, känner mig halvfräsch, photo boothar och kollar på Welcome to Sweden. Rätt kass serie ändå. Kan väl erkänna att jag mest kollar på den för jag såg att Aubrey Plaza är med i den (knappt tho) och en kan väl också erkänna att en är lite småkär i henne.

Sitter också och spanar på min nya yogamatta i andra sidan av rummet och funderar påt. Men vill liksom ta vara på det lediga och dega lite. Jag älskar ju att dega. Okej att det kan komma lite ångest efteråt för inget vettigt har gjorts, men jag förtjänar det faktiskt. Så som jag håller på. Skola jobb jobb skola skola skola jobb jobb. Men det känns bra ändå. Att säkra framtiden. Få ordning på ekonomin och spara för kommande livshändelser. Jag har ju ganska stora planer faktiskt, de kommande åren. Inte för att tala om detta året, när jag och Moa åker till Japan. Som jag velat i ca 11 år nu. Har prioriterat så mycket annat alltid, men det är något jag tror jag behöver göra… och detta året kan jag göra det. Inga ursäkter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar