2015/02/25

Drömunderkläder


Unnade mig just detta set, specialbeställt efter storlek och allt. Så himla värt. Avskyr att ha på mig obekväma underkläder och kan väl påstå att 98% av de trosor jag äger är av bomull, en del av det ekologisk bomull. Tycker det är galet fint, och ändå mjukt och bekvämt. Så viktigt för mig. Hög prio. Endast bygellösa bhar också. Resten är djävulens påfund och kan brinna i helvetet. 
Förutom detta gjorde jag första överföringen på femhundra kronor till Japankontot. Lite av en symbolisk summa, men guu vad det känns bra! Nästa månad och framåt kommer min ekonomi vara så go, och även om det är lite malligt att skriva så skiter jag faktiskt i det. För jag har fan inte haft det lätt. Och hit har jag tagit mig själv, utan någon hjälp som sparpengar osv som jag inte haft lyxen att få. 

2 kommentarer:

  1. Så snygga undisar! Tycker inte att det är malligt att skriva så. Obviously har du jobbat ihop cashen. Känns bra när man lyckas och kan spara lite då och då. Nån gång måste man väl få unna sig (:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aa det känns så jääkla bra! Kan liksom inte hålla det inom mig, lyckan är för enorm!

      Radera