2015/02/19

909090

Ingen skola idag, så har mest gått runt hemma och myst. Framförallt provat outfits inför helgens nittitalskalas. Har för mycket kläder som passar temat (är jag fortfarande sjuåriga Linn eller vad?) så har lite beslutsångest. Men det blir nog bra. Får ta med mig halva garderoben helt enkelt.

Ser ni mitt nya huvudsmycke? Dubbelkedja på denna. Luv it. Sitter som en smäck gör den också. Ser ni, den ramlar liksom inte av även om jag försöker. Kan vara bollarna som håller uppe den så bra, det är ännu oklart, men så är det nog, förmodligen. Nej nu snackar jag bara massa skit. Dags att röra sig mot jobbet. Lite tidigare än vanligt så jag hinner spendera mer tid med Fredrik ikväll, eftersom han ska till Göteborg och jag till Växjö hela helgen. Blandade känslor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar