2014/11/10

Frames

Idag var jag ledig så bestämde mig för att kolla synen och slå till med nya bågar. Har haft mina Cheap Monday-pilotisar alldeles för länge. De är så stora så dessa nätta kommer bli himla fint att ha. Kikat efter denna formen i något år utan resultat, tills nu. Älskar att de inte är helt runda, utan lite spetsiga nedtill? Fredrik sa de var perfekta för min ansiktsform (optikern med men hon säger väl det till alla) och de kändes dösköna. Vill ha ett par glajjor som jag faktiskt vill använda jämt, istället för att plåga ögonen (och ekonomin) med linser hela tin.

På tal om min kärlek så kom han hem inatt från Norge. Spelning i Kristiansand, så han har varit borta hela helgen. Även om det är gött att vara hemma själv suger det att vakna upp ensam efter ett tag. Vad ska jag ta mig till om de turnerar nästa år? Får skaffa en katt till eller nåt. Eller min drömhund? (tips tips för mina närmsta, 25-års presse wink wink)

Nej hörrni, dags för mig att slänga ihop en go nudelwok så vi kan käka och mysa framför nya Walking dead.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar