2014/11/13

Don't worry be yoncé

Har varit så flitig den här veckan. Vi har projektarbete nu och det blir oftast många olika viljor i grupp. Men den här gången har det mest bara varit kul. Jag föreslog att jag skulle sköta det tekniska (skapat bloggar som jag gjort finfina, fotograferat och pillat med iPaden och gjort en e-bok). Får jag göra den kreativa delen kommer jag liksom delta till 100%. Märker att jag jobbar mycket hårdare när jag tycker det är kul. Kunde inte släppa det när jag kom hem igår ens, även om vi var i bildsalen större delen av dagen. Vill änna köra på hårt med skolan nu för att kunna jobba hela december, och i princip hela januari. Schemat är så öppet då? Så skönt?? Då kan jag åka och hälsa på lillasyster i London. Går så bra för henne nu. Bor hos sköna människor som visade sig ha kontakter inom filmbranschen. Hon kommer ju aldrig flytta därifrån nu. Unge… vilket flyt du har!

Fredrik åkte nyss till Köpenhamn för att spela igen, så nu kan jag passa på att smyga ner till stan och hämta ut paketet med massa julklappar. På tal om har jag listat ut lite krimskrams jag önskar mig... trots allt både födelsedag och julafton i december. Luv it.

Denna beaut, antingen linne eller sweatshirt. 

Velat ha denna för länge nu. Dras alltid tillbaka till den. Den är ganska dyr men ack så snygg. 


 

 
Smäller av vad fina hårklämmor. Månen tog nyss slut dock. Gråter.

Mmmm guldbestick. I min besticklåda finns i princip bara udda bestick, en del av dem är typ bebisgafflar/knivar (älskar att äta med dem dock, så ska inte klaga). Hade väl varit något att ha ett helt bestickset. Är proffs på att samla på mig udda köksgrejer.

Har en lång lista med måste ha-vinyler, här är några av dem (alla Beatles tack). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar