2014/10/22

Orenji

Bort med det turkosa helvetet som aldrig ville ge sig. Tog den gamle burken med orange färg och kletade över. Ska bli kul att se vad som händer när denna sköljs ur (brukar ta nån vecka, inte en oändlighet som det turkosa). Ser jag en nyans av grön igen får jag bryt. Vill liksom helst inte blondera topparna igen. Det har blivit såpass långt nu och längre ska det ju bli. Därför vill jag inte slita i onödan. Alltså kör man balsammetoden behövs det aldrig toppas? Har inte rört det sen förra hösten när jag klippte kort page? Kan väl toppa det om ett år eller så. Luv bm.

Varit i skolan idag. Studiebesök på Varbergs stadsbibliotek. Fick inspo av en del barnböcker som rekommenderades. Tänk att skriva/rita sin egen barnbok? Vilken grej. Många barnböcker som har fokus på genus nu och åh vad jag tycker det är bra! Skrev upp en del böcker som jag vill köpa. Till Truls kanske… eller till mig själv.

Slutade så tidigt som tolv idag, och sedan jag kom hem har jag bara suttit och läst om olösta mysterier. Jag blir helt galen av det! Finns så störda fall och jag blir totalt fast. Läste liksom hela den här bloggen på en kväll. Vet nån liknande sidor ge mig gärna tips tack! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar