2014/10/15

Dansar på rosor

Vaknade, pendlade till skolan och började dagen med att köpa en kaffe och hämta ut den senaste tentan, som det visade sig att jag klarat! Efter det gick jag och skrev nästa. En tenta jag missat vid tre tillfällen (krockat med annat osv). Kändes så himla bra när jag lämnade in den måste jag säg. Det var allra sista grejen jag halkat efter med, så nu är jag hundra procent färdig med första läsåret. Klappar mig själv stolt på axeln. Efter tentan mötte jag upp projektarbetsgruppen och jag blev döpepp. Det flyter på så bra nu! När allt är klart, en känner sig helt med i den nya kursen och kan fokusera på här och nu. Alltså förlåt, men lyckan när stressen släpper är sjuk. 

Ledig imorgon och jag har bestämt att från och med då börja med yoga. Gå upp hyfsat tidigt och börja lite lätt. Se hur det känns. Har blivit så jäkla stel så nu är jag fast bestämd vid detta. Eftersom jag slutat röka och kommer dra ner på partajandet en aning vill jag göra nåt sånt här. Tror jag kommer må jävligt bra av det. Skönt att kanske börja springa också, nu när det är svalt ute. Bli pigg och go! En kan ju inte mysa hela dagarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar