2014/09/22

Hej höst

Då var sommaren över. Varför går det så fort? Nu blickar jag ju bara fram mot julen. Alltså längtar så. Kommer bli mysigt. Särskilt i vår nya lägenhet mitt i stan. Tänk att ha julbelysning i våra gigantiska fönster och julskyltningen nedanför oss längs gatorna. På tal om mys ligger jag i sängen nu, dricker kaffe, kollar skräckfilm (obs kolla inte på Contracted fy farao så dålig), försöker hitta drömvinterjackan och så vidare. Tar vara på tiden med lugn för imorgon är det skola och hets.

Förutom att ha flyttat denna sommar har jag kortfattat varit i Spanien med hjärteknodden, varit i Göteborg och Stockholm och Danmark två gånger, badat mycket, varit i skogen mycket, gått på spelningar, jobbat mycket. Jag är faktiskt sjukt nöjd och välkomnar hösten med öppen famn.

Älska saltvattenhår. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar