2014/05/03

Stressed out gal

Får ont i magen av att skjuta upp saker jag har i skolan. Det är så mycket nu och livet kommer ju i vägen. Nu när det är så gött väder och en vill ta vara på varenda dag så blir det svårt att sätta sig och råplugga. Jag har liksom en stor observationsuppgift och språktenta tills på måndag, och har knappt börjat ens. Dessutom fick jag provjobb på söder imorgon, för de vill se mig i köket också, och jag ville verkligen inte säga nej. Hörde att de pratat om att jag kanske ska ha hand om frukosten på Tillsammans i sommar. Hur gött liksom? Måste ta denna chansen. Så det blir väl till att plugga sönder hela imorgon kväll och natt. Tror jag fixar det, ändå. För ikväll kan jag inte. Lagar ju panpizza nu och direkt efter det ska jag hem till Justina för hon fyller år. Igår var jag hos Samuel som bjöd på pulled pork. Jag äter ju kött någon enstaka gång ibland och den här gången var det verkligen värt. Helvete vilken grej! Ännu mer sugen på att göra fooled pork nu någe gång.

Idag på stadsbondgården. Fina polle. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar