2014/05/12

Stormen innan stormen

Helgen blev inte så lugn som jag tänkte den skulle bli. Tror jag lider av något slags syndrom med tanke på att stanna hemma en fredag eller lördagkväll inte existerar i min värld. Så i sin vanliga ordning är en utmattad ytterligare en måndag, för inte är en söndag vilodag för mig heller nej nej. Det var quiz på söder igen i onsdags, musikvideoinspelning i fredags och mysig vinmiddag med Fredriks familj i lördags. Har även blivit en och annan liten utflykt trots heltidspraktik. Har detta ständiga oavkopplande beteende med åldern att göra tro? Tackar aldrig nej till att hitta på grejer, kanske för jag inte vill gå miste om något? Självklart, där har vi det! Of cöz åldersnojan spökar. Borde ta det lugnt med tanke på all there is to come. I slutet av maj sätter det igång. Sista enorma skolarbetet ska lämnas in, samt en lite mindre uppgift och sista tentan. Johanna och My återupplivar Tillsammans så där kommer en hänga konstant (både för jobb och pleasure), Rotundan sätter igång igen så det kommer fikas massa i vackra norre katts park, ska se Arcade Fire i Stockholm (AAAAHHH ÄNTLIGEN FÅR JAG SE DET BÄSTA I VÄRLDEN KOMMER TUPPA AV), Brian Jonestown Massacre i Göteborg, Rosenbergsfestivalen över midsommar (då firar vi ett år wöhöo), dubbla ströjobb i sommar med så det kommer fan inte vara en lugn stund! Men jag älskar det!

Märks att katterna är nöjda, för idag är jag hemma med mitt hjärta. Vi köpte hem frallor och sån redig gofrukost. Nu sussar han sött intill mig och jag ger honom en puss då och då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar