2014/05/02

It's gonna be may

Hur kan en få träningsvärk av en halvtimmes brännboll? Kan knappt resa mig ur soffan alltså. Men fyfan vad kul alla hade. Vilka fixare vi är va, jag och Fredrik. Vi samlade ihop ett rejält gött gäng och grillade nere vid stranden. Eller ja, grillplatsen/gräsplätten intill stranden. Sen blev det som sagt brännboll, som jag för övrigt alltid avskytt tidigare. Men guu vad kul det blir när en del är helt inställda på att vinna medan andra bara står och garvar (obs jag) och alla blir bara mer och mer fulla och kan inte slå bollen till slut (obs jag igen). Sen tände vi upp en brasa och hade en så himla fin valborg.

Idag drog vi ner till söder och käkade, solade på bryggan och åkte till Riccardos igen och köpte glass. Så skönt att bilen funkar igen!

Gjorde mig valborgsfin, sen kom regnet.

Den brasan alltså. 

Idag på söder. Fan vad fint. 


Nu ska jag och den här gobiten lägga oss och sträckkolla Kenny vs Spenny, för vi fick en sån feeling. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar