2014/04/08

Spice up your hår

Blir helt galen av att spana runt på frisyrer. Ena stunden blir jag sugen på att bli blond igen. Sen blir jag sugen på ombre igen. Sen ser jag långa orörda naturliga svall (som jag försöker spara ut till). Så bästa är egentligen att låta det vara. Fast lite ljust i topparna skadar inte? Det ska ju ändå toppas sen när jag har fått längden jag vill ha. Det känns bara så himla livlöst just nu. Eller alltså, balsammetoden jag kört med i snart två år har verkligen gjort det lent och friskt igen. Använder i princip aldrig hårprodukter, och behöver inte ens röra hårfön eller plattång längre. Men det är sån där hopplös längd nu? Kan liksom knappt få upp det till en boll, vilket jag saknar så att jag håller på att dö. Tills jag kommer dit igen måste jag göra något med håret, så jag tänkte det här. Ser på pricken ut som min hårtyp också, så det är en perfekt bild att gå efter!



Ska till Jennifer för tentaplugg imorgon, och därefter till stan och då ska My få uppgiften att liva upp mitt hår lite. Har jag bestämt. Men nu, lite Sherlock Holmes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar