2014/04/12

Risky

Det var tänkt att jag skulle vila upp mig den här helgen, men kunde såklart inte hålla mig igår. Hängde med en runda in på systemet, typ två minuter innan de stängde, så i ren panik köpte jag en flaska vin. Lagade en så galet god quornfärssås (kände smak!) gjord på bland annat mutti-tomater, och vinet passade ju så bra till det. Björn kom, vi drog ut och jag blev tokfull. Tänkte att jag kommer få igen idag. Men nej, jag känner mig bra idag! Trött och lite slemmig i bihålorna, men typ frisk! Känner smak nu, så jag hällde i mig kaffe som om jag aldrig druckit något godare. Tänk att inte kunna känna sitt kaffe på två veckor. Tänk! Det var hemskt.

Men för att inte riskera något så stannar jag faktiskt hemma ikväll. Gosar i sängen, letar kattungar (vi funderar på en tredje liten jäkel), letar kläder, kollar pinterest och trånar efter sommaren. Dessa underkläder är fan så jävla granna, tror jag dör.  


2 kommentarer: