2014/04/08

Redo för beachen

Ni vet det där ruset som kommer när en köper en viss pryl som en gått och suktat efter länge. Det går liksom inte ens beskriva. De som känner mig vet att jag är rätt materialistisk. Det kanske många tycker är negativt och det skiter jag fullständigt i. Har (som jag gör cirka dagligen) bokmärkt en massa ting jag måste ha till sommaren. Detta är några få av dem. 

Denna skönheten återkommer ofta i mina tankar. Nu har vi bestämt oss för att köpa den tillsammans. Vi har även tänkt att vi alltid ska ha med oss engångskameror. Hela sommaren detta året, inte vid enstaka tillfällen. Ta vara på varje dag. Tänk sen när vi ska framkalla allt. Så himla kul. 

Skor kan jag tycka är jävligt svårt att hitta, förutom kängor då som jag har för många utav. Hade helst gått barfota hela sommaren men det kan göra djävulskt ont efter ett tag. Vill liksom ha luftigare skor än tygskor, men jag avskyr ballerina och såna där somriga gulligullskor. Tips? Är inte detta skitbra? Enkla bekväma nikesandaler? Helst med nikestrumpor. Bästa kombon för att provocera folk. Men vänta bara, I will pull it off. 

Eller såna en hade som liten knodd. 

Har en prick likadan underdel från American Apparel utan matchande överdel. Vet inte ens varför. Så den där överdelen behöver jag! Solglasögonen är redan beställda.

Urban Outfitters har så granna tapestry throws som jag tänkt ha som strandfilt! Åh som det skriker i hela kroppen efter sommarn nu. Vill gå barbent och barfota varje dag i livet. 

2 kommentarer:

  1. dat bikini alltså, visste inte ens att jag behövde den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är gorg! Obs den är från Topshop!

      Radera