2014/03/05

Semlefest

Somnar mycket tidigare än jag brukar och vaknar en-två timmar senare än vanligt. Gött, känns som jag sovit bort hela dagen nu. Jaja, har ändå inget särskilt jag ska göra idag. Skönt! Snart kommer mamma och Moa på fika. Lockade hit dem med mina saffranssemlor jag bakade igår. De ville nog ha pizza också. Gjorde en sån go igen med chevre, honung, pinjenötter och päron. Tror inte ni förstår hur fantastisk den är?

Så vad har jag gjort de senaste dagarna? I lördags passade jag min tvååriga syster och firade min syster som fyllt tjugosju. Vi gick och kollade på Sabel och My stoppade slagsmål som den hjälte hon är. Dagen efter drog vi hem till My och fikade och snackade. Sen körde jag och Fredrik till Söndrum och köpte stans goaste sushi. Hängde därefter med till replokalen för att hjälpa till att fota Baby Jesus, nu när de äntligen släpper sin skiva. Blev fräcka bilder måste jag säga! Sist men inte minst, i måndags köpte vi biljetter till Brian Jonestown Massacre. Pustervik i juni då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar