2014/03/31

Ha ha ha

Varje år när vi vrider fram till sommartid blir jag helt hagalen. När en inte längre behöver gå gömd i stora jackor, kappor och huvor så börjar det svida i fingrarna. Det dyker upp så mycket kläder som en skulle kunna döda för. Den senaste månaden har min garderob nästan utökats till det dubbla. Nej men, väldigt mycket nytt har flyttat in (kan dock tillägga att jag fått en del av mina systrar som rensat ur sina garderober). Skäms aningen över detta pga känns lite som ett beroende? Jag pluggar liksom, har inte direkt ekonomin för mitt behov av materiell lycka. Är lite rädd för hur min garderob kommer se ut sen när jag tagit examen och har en bra inkomst. Hoppas det svalnat av lite då, att jag har annat att fokusera på. Familj eller något.

Denna godingen pryder en sovrumsvägg just nu. Köptes på Myrorna. Svårt att se detaljerna, men den är riktigt tjusig! Tänk shorts, en go tröja, kängor och denna transparenta skönhet över!

Idag var det bild i skolan! Så jäkla kul. Hade en riktigt bra skoldag, åkte hem till Halmstad igen, hem till My, strosade runt på stan och käkade på Indian Kitchen. Tog en redigt stark rätt denna gången, för att hämnas mot min hals som jävlats med mig idag. Fick igen och sitter nu dösnorig. Jaha, där kom förkylningen på mig också då. Trodde jag skulle slippa undan skiten men nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar