2014/02/05

Februariplaner

Idag är alla upptagna medan jag är ensam hemma och städar och tvättar. Det var tänkt att jag och Fredrik skulle upp tidigt för att köra till stan och äta frukost, sen åka och storhandla plus dra på några loppisar. Sen äta sushi innan jag ska jobba. En sån dag. Men han blev inringd imorse och ska jobba hela dagen. Är så uttråkad nu att jag dör. Fick äta vinägerchips till frukost. Har kollat på vårkläder. Blir nog en rejäl beställning snart. En vill ju vara vår/sommar fresh med lite nya goa shorts, kimonos och hattar. Fan vad jag längtar. Längtar till de sena varma kvällarna med alla mysiga människor. Händer dock lite mysiga grejer nu framöver, så jag behöver inte sitta och sukta. Fullt ös i helgen efter några vita sådana. Det blir Söderfamiljen och Zima. Alla hjärtans dag om två veckor. Två födelsedagar varav ett firande i Växjö. Där har en inte varit på snart tre år. Lite blandade känslor. Men kul ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar