2014/02/26

Bananarinos

Vi är hundar? Hittade en bananas utfitta idag på stan. Så grannt mönster! Hade en dömysig dag, fastän jag var på rätt konstigt humör så att både Fredrik och My fick säga till mig flera gånger. Är väl sån ibland och det är bara att acceptera! Annars kan ni gå hem.

Köpte presenter till Jennifer och My idag och unnade mig själv följande: mild rengöringskräm och nattkräm på Body shop, ljuslykta till badrummet och ny mössa till huvudet på Indiska och en fin magpolotröja. Krämerna för ansiktet är perfa eftersom jag börjar få lite ångest över rynkor. En fyller ju ändå tjugofem i år. Måste börja ta hand om mitt fejs på redigt annars kommer jag ångra mig sen. På tal om mitt fejs så köpte jag även skitbra smink på Makeup store häromdagen. Beställde deras foundation i vanilla, vilket resulterade i ett helt oranget flottigt morotsfejs (överdrift kanske men så kände jag). Lade undan den till sommaren tills en är sådär bränd och go, och begav mig till deras butik i stan för att få hjälp. Behövde tydligen den mest ljusa av alla femtio nyanser på hyllan. Så nu använder jag nyansen milk samt ett passande puder och måste säga att jag aldrig haft smink som sitter så här bra. Har helt klart hittat en favoritfoundation. Den känns så naturlig och huden kan liksom andas. Har min favoritmascara från Makeup store också (alternativt Diors Black Out) och ögonbrynsskugga från Elizabeth Arden. Det är vad jag har för smink, om någon skulle vilja veta! Guu vad fåfängt det blev här. Men nu vet jag vad jag ska hålla mig till. Tog mig bara tio år att hitta det bästa sminket för mig.

Läggdags snart. Är ju helt slut. Fika med Sandra imorgon på förmiddagen, sen Amnesty med hjärtat och quiz på kvällen. Längtar sönder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar