2014/02/28

Ångest, ananasexpress och förkylning


Seth <3
Får lite ångest över tentan jag hade idag. Det kändes så jävla bra, fram tills tiden gick ut och jag hade svarat på knappt två och en halv frågor av tre. Skriver så himla utförligt, det är väl det som är problemet. Blev totalt tolv sidor, och hade jag haft mer tid hade jag nog kommit upp i tjugo. Jag hann inte med bara. Är förkyld också så mitt huvud känns helt tungt, därför tog det tid att komma igång. Men men! Blir det omtenta vet jag att jag måste trycka i mig massvis med vitaminer och dricka massa kaffe och vatten innan (för kissa och poopa hinns ju en snabbis under tentan) så en är mer alert och så att pennan kör igång direkt. 
Vi kollade just på Pineapple Express och ord kan inte beskriva hur jag älskar den filmen. Den är en av de få (tre tror jag) filmer som fått tio av tio på IMDB. I princip alla repliker och alla scener är bara obeskrivligt jävla bra.

Precis innan vi körde igång filmen sa jag att jag ville gå och lägga mig. Är förkyld som sagt, så sängen lockar ganska rejält måste jag säga. Är helt väck. Behöver sova snart faktiskt, eftersom jag ska upp tidigt och passa min två-åriga lelle syster halva dagen imorgon. Efter det ska vi fira My! Kommer bli gos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar