2014/02/15

Alla hjärtans

Vaknade innan tio och var hyfsat bakfull, men tvingade mig själv att gå upp eftersom det skulle vara en dödsboloppis här omkring vid elva. Blev ett nattduksbord i teak och en röd bordslampa rikare. Efter det körde vi till Amnesty där jag hittade en Cat Stevens-vinyl för en tia. Gla tjeja. Sen promenerade vi ner till Söderfamiljen för att luncha med Johan, My, Joel och Truls. Satt där hela kvällen igår också, på alla hjärtans och mös med min pojke. Sen kom hela gänget så de hade öppet lite längre. Gött. Skitbra ställe, älskar det! Nu har jag hursomhelst parkerat mig i sängen. Min energi är kaputt. Målningen är över men all skit ligger kvar än så det är kaos. Känner att jag kommer få ett ryck närsom och bara köra på tills allt är klart för att sen dö i sängen igen.

Alla hjärtans-date med min kärlek. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar