2014/01/26

Slö slö söndag

Slökollar på Vem vet mest med katterna och ett kilo gotte från Hemmakväll som blev över igår för att jag inte orkade kränga som jag brukar. Vi tog det lugnt, mös och skulle dra igång Motorsågsmassakern. Somnade två minuter in i filmen. Det var min lördag kväll. Har ingen energi alls. Magknipet, pirret och den ilande huvudvärken jag haft i snart en vecka tar på krafterna. Yr är jag emellanåt också. Känns ibland som att jag ska bryta ihop när som helst. Varför vet jag inte. Jag är inte ledsen över något? Kanske lite stressad över skolan, men inte så mycket att det påverkar min hälsa. Sitter och googlar fram diagnoser på mig själv. Inte så smart.

Vill slippa det här nu. Imorgon är det skola, och det ser ut som jag har rätt mycket framöver. Har inte tid med det här alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar