2014/01/16

Min nya dagbok


Jag just nu. Lite gladare än imorse, när jag råkat stänga av alarmet istället för att snooza. Vaknade 07.30 när tåget gick 07.35. Flög upp ur sängen och slängde på mig kläderna som jag så fint hängt över sängramen. Undrade vad jag höll på med egentligen, eftersom det var omöjligt för mig att hinna till stationen på fem minuter. Suckade och sparkade av mig allt. Kröp ner i sängen igen. All förberedelse helt åt skogen. Hade laddat kaffebryggaren och allt. Ångesten spred sig i kroppen, men efter lite tröst kom jag fram till att det inte är hela världen egentligen. Kommer ju fyra andra tillfällen för just den tentan. Spenderade istället morgonen med gos, och begav mig till Sandra på kaffe och skitsnack. Hon har ju ny lägga så kände att det var dags att se den och umgås lite.

Denna bloggen har visst blivit lite exposed. Fick ett erkännande idag att en råkat hitta den, men att hen inte vågade läsa allt för det kändes som att läsa min dagbok. Är det så? Skriver ju inga hemlisar direkt! Dröjer nog inte länge tills jag tar bort min gamla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar